tirsdag 18. november 2008

Det går sakte framover...

Nå har jeg valgt Google som RSS-leser og har opprettet abonnement på de nyhetsfilene som var foreslått der... I tillegg har jeg abonnert på noen blogger (Sigrid, Anita og Elin), og det rauser inn meldinger/informasjon. En sak som Sigrid og jeg lurte på er: For at det med RSS skal ha et poeng, bør man vel ha iGoogle som startside...?
Og så har jeg også abonnert på Dagbladets litteraturside, så da må jeg jo si meg fornøyd. Jeg skjønner mer nå!

2 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Det er ikke nødvendig med igoogle som hjemmeside for å benytte rss. Du kan abonnere som du gjør, og legge din google reader som favoritt i nettleseren din. Hent den opp når du vil følge med og se hva som har skjedd.. men - klart - går det veldig lang tid mellom hver gang, så rauser det inn med masse meldinger og man orker ikke begynne å lese de engang.

Igoogle er litt annerledes, men kan brukes som en rss-feed - spørs hva du foretrekker.

Vibeke sa...

Hei

Du har laget en fin blogg!
Det er tidkrevende å sette seg inn i og få til alle 23 ting.
Ha en fin dag!